حقایق درباره طراحی سایت فاش شد - طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

وبلاگ

ارایه سیستم مولتی کتگوری، مولتی برند، فیلدهای پارامتریک برای محصولات، تعریف انواع مشخصات برای محصولات، تعریف انواع روش های ارسال، خرید و پرداخت که همگی مدیریت راحت سایت را برای کارفرما در کنار بسیاری از امکانات و کاربری آسان را برای کاربر فراهم می آورد.

به کمک زبان سمت سرور اطلاعات بین مرورگر و سرور تبادل می‌شود برای مثال برای ثبت اطلاعات کاربر در دیتابیس از زبان سمت سرور استفاده می‌شود.

از دیگر ویژگی های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی توسط این مجموعه، سهولت در کار با پنل سایت می باشد.

کافی است در وب سایت هایی که سیستم همکاری در فروش دارند عضو شوید سپس لینک محصولات را در سایتتان قرار دهید و به ازای فروش کسب درآمد کنید.

پیش از تعیین قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ، باید نوع سایت فروشگاهی و نوع فعالیت و گشتردگی و امکانات مورد نیاز آن مشخص شود.

وبلاگ برای به اشتراک گذاشتن مطالب، دانسته‌ها و اخبار با دیگران

شرکت کاسپید تمامی پروژه های طراحی توضيحات بيشتر سایت فروشگاهی و طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به صورت کاملاً اختصاصی و حرفه ای ، با بروزترین و جدیدترین امکانات مورد نیاز برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی طراحی میکند.

وجه تمایز اصلی طراحی سایت توسط کاسپید را می توان در روند اصولی و کاملا مبتنی بر نیازهای هر فرد یا شرکت متقاضی دانست. در واقع می توان گفت، کاسپید در این زمینه به جای استفاده از قالب های آماده نظیر وردپرس، جوملا و .

با مجموعه وب جوان همراه باشید تا با نحوه طراحی سایت وردپرسی آشنا شویم.

میزان تقاضای بازار: تقاضای بازار می تواند میزان تقاضای یک محصول خاص و اینکه چه کسی می خواهد آن را بخرد را توصیف می کند؛ بنابراین، اگر تقاضای بازار برای کالایی زیاد باشد، در این صورت به احتمال زیاد میزان سرچ محصول در موتورهای جستجو و مراجعه به سایت شما برای خرید محصول نیز افزایش می یابد.

در گام دوم لازم است مخاطب سایت خود را بشناسید، شما کدام دسته از افراد را مخاطب سایت خود قرار میدهید؟ پاسخ به این سوال در زمینه طراحی ظاهری سایت به شما کمک کند و امکانات را متناسب با نیاز مخاطب در وب سایت قرار میدهید.

ابتدا جهت مشاهده نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت کاسپید وارد صفحه نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی شده و آنها را مشاهده نمایید.

چرا که میخواهیم اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید یک تصمیم آگاهانه بگیرید!

Report this wiki page